តើអ្វីទៅជា Visa Sensory Branding?
នៅពេលដែលប្រតិបត្តិការ Visa ត្រូវបានអនុម័តវានឹងបង្កើតឲ្យមានចលនា សំឡេង និងរំញ័រដែលអាចអនុវត្តបានដែលជួយធ្វើឲ្យបទពិសោធន៍នៃការទូទាត់របស់អតិថិជនបានកាន់តែលឿន។ នៅពេលវិធីសាស្រ្តទូទាត់មានការវិវត្ត sensory branding ធានាដល់អតិថិជនថាការទិញរបស់ពួកគេដោយប្រើ Visa ត្រូវបានអនុម័ត។
Visa Sensory Branding ប្រើការមើល សំឡេង និងរំញ័រប៉ះដែលអាចអនុវត្តបានដើម្បីបញ្ជាក់ថាការទិញដោយប្រើ Visa ត្រូវបានអនុម័ត។
ស្វែងរកអត្ថប្រយោជន៍
Visa Sensory Branding អនុញ្ញាតឲ្យអតិថិជនដឹងថាការទិញដោយប្រើ Visa ត្រូវបានអនុម័ត។ ផ្តល់ជូនដល់អ្នកជំនួញនូវដំណោះស្រាយទូទាត់ដើម្បីជួយពួកគេឲ្យចាកចេញពីការប្រកួតប្រជែង។
លឿន និងងាយស្រួលទូទាត់
ធ្វើឲ្យការទូទាត់កាន់តែងាយស្រួល។ 87 ភាគរយយល់ថាប្រតិបត្តិការរបស់ពួកគេពិតជាលឿន និងងាយស្រួល។
ភាពច្នៃប្រឌិតនៃប្រេន
បង្ហាញចំណាប់អារម្មណ៍។ 82 ភាគរយនៃអ្នកប្រើប្រាស់យល់ថាបទពិសោធន៍ទូទាត់របស់ពួកគេមានលក្ខណៈច្នៃប្រឌិត។ ¹
¹ Visa, Inc., គុណតម្លៃនៃ Multi-Sensory Branding ៖ ធាតុនៃសំឡេង និងចលនាចំពោះបទពិសោធន៍នៃការទូទាត់ដោយមិនប្រើកាត, 2016
ឱកាសថ្មីសម្រាប់អាជីវកម្មរបស់លោកអ្នក។
ដាក់បញ្ចូល Visa Sensory Branding ចូលទៅក្នុងដំណោះស្រាយទូទាត់របស់អ្នក។ វាអាចផ្តល់នូវអត្ថប្រយោជន៍ដែលអ្នកកំពុងស្វែងរក និងនាំទៅរកឱកាសថ្មីៗ។
¹ Visa, Inc., គុណតម្លៃនៃ Multi-Sensory Branding ៖ ធាតុនៃសំឡេង និងចលនាចំពោះបទពិសោធន៍នៃការទូទាត់ដោយមិនប្រើកាត, 2016
ការួមបញ្ចូល Visa Sensory Branding
ស្វែងយល់ពីឧបករណ៍ Visa Sensory Branding និងធនធានផ្សេងៗ។ ពួកវាត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីជួយអ្នកបន្ថែម sensory branding ដោយរលូនចំពោះដំណោះស្រាយទូទាត់របស់លោកអ្នក។
SDKs
ការរួមបញ្ចូលសម្រាប់ iOS, Android និងវិប។ Visa Sensory Branding SDKs មានតែចលនា សំឡេង និងឯកសារដែលអ្នកប្រើប្រាស់អាចមើលឃើញ។ ការផ្លាស់ប្តូរតាមតម្រូវការរួមមានពណ៌ ទំហំ សំឡេង និងការប៉ះ។
ការរួមបញ្ចូលដើម
ក៏មានឯកសារឌីស្សាញ និងលក្ខខណៈបច្ចេកទេសនៃចលនាផងដែរ។ ធាតុទាំងនោះអាចត្រូវបានរៀបចំសម្រាប់ដំណោះស្រាយទូទាត់របស់លោកអ្នក។
លក្ខខណ្ឌតម្រូវរបស់ Visa Digital Brand
ស្វែងយល់អំពីរបៀបបង្កើតសាជីវកម្មធាតុម៉ាក Visa ចាំបាច់ទៅក្នុងបទពិសោធន៍ទូទាត់ឌីជីថលរបស់អ្នក។ អ្នកអាចធានាបាននូវភាពខ្លាំងនៃម៉ាក Visa ដែលគាំទ្រអ្នកនៅក្នុងវឌ្ឍនភាពប្រកបដោយនវានុវត្តន៍ ការថែទាំភាពពាក់ព័ន្ធរបស់អ្នក និងការអនុញ្ញាតឱ្យទស្សនិកជនរបស់អ្នកទៅកន្លែងណាដែលពួកគេចង់ទៅ។
សំណួរ + ចម្លើយ
ទទួលចម្លើយសម្រាប់សំណួរសួរជាញឹកញាប់។
-
ធាតុនៃ Visa Sensory Branding ទាំងបី (សំឡេង ចលនា និងរំញ័រប៉ះ) ធ្វើការជាមួយគ្នាដើម្បីបញ្ជាក់ពីប្រតិបត្តិការ Visa ត្រូវបានអនុម័តហើយរាល់ចំណុចទាំងអស់គួរតែត្រូវបានដាក់បញ្ចូលនៅពេលគាំទ្រដោយហាដវែរនៃការទូទាត់។
-
Visa Sensory Branding គួរចាប់ផ្តើមភ្លាមៗបន្ទាប់ពីទទួលបានការអនុម័តពីប្រតិបត្តិការ Visa ដែលបានធ្វើជាមួយ Visa Prepaid កាតណឥណពន្ធ Visa ឬឥណទាន Visa ដែលបានផ្ទុកឡើងវិញ។
-
បាទ/ចាស។ បទពិសោធន៍របស់អតិថិជនគួរតែមានភាពស៊ីសង្វាក់គ្នាដោយមិនគិតពីកាត Visa ដែលត្រូវបានប្រើ។
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមអំពី Visa Sensory Branding សូមផ្ញើអ៊ីមែលមកយើងតាមរយៈ [email protected] ។